Les geskipt... sorry! - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Les geskipt... sorry! - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Les geskipt... sorry!

Blijf op de hoogte en volg Leonie

22 November 2013 | Frankrijk, Besançon

Wow. Ik schrik gewoon van de datum! De dagen vliegen voorbij!
Vandaag heb ik niet zo veel uitgespookt. Ik ging weer even computeren nadat ik had gezien dat er opnieuw een beetje sneeuw was gevallen :) Fatima was naar Marokko en Shirley zei dat zij en Timo naar Montbéliard of Belfort gingen. We hadden eigenlijk études van half 2 tot half 6, maar aangezien we vorige week ook niets deden, besloot Shirley dus niet te komen. Vandaar dat ik ook maar niet ging, want ik ga daar niet in m'n eentje zitten en er niets van snappen. In plaats daarvan heb ik mijn dag aardig goed benut: ik ben een eind gekomen met mijn géopolitieke PowerPoint! Ik wissel leuke dingen af met huiswerk, dus heb ik ook genoeg dingen voor de fun achter de computer gedaan. Omdat Shirley niet reageerde heel de dag, ben ik maar spaghetti gaan maken voor mezelf: spaghetti bolognese met tonijn. Het was verrassend lekker! Na het eten kreeg ik een berichtje van Shirley, waarin stond dat haar abonnement van Free is afgesloten uit het niets, dus die is nu niet meer bereikbaar. In de avond heb ik Mean Girls gekeken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Besançon

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 83941

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: