Les geskipt... sorry! - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Les geskipt... sorry! - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Les geskipt... sorry!

Blijf op de hoogte en volg Leonie

22 November 2013 | Frankrijk, Besançon

Wow. Ik schrik gewoon van de datum! De dagen vliegen voorbij!
Vandaag heb ik niet zo veel uitgespookt. Ik ging weer even computeren nadat ik had gezien dat er opnieuw een beetje sneeuw was gevallen :) Fatima was naar Marokko en Shirley zei dat zij en Timo naar Montbéliard of Belfort gingen. We hadden eigenlijk études van half 2 tot half 6, maar aangezien we vorige week ook niets deden, besloot Shirley dus niet te komen. Vandaar dat ik ook maar niet ging, want ik ga daar niet in m'n eentje zitten en er niets van snappen. In plaats daarvan heb ik mijn dag aardig goed benut: ik ben een eind gekomen met mijn géopolitieke PowerPoint! Ik wissel leuke dingen af met huiswerk, dus heb ik ook genoeg dingen voor de fun achter de computer gedaan. Omdat Shirley niet reageerde heel de dag, ben ik maar spaghetti gaan maken voor mezelf: spaghetti bolognese met tonijn. Het was verrassend lekker! Na het eten kreeg ik een berichtje van Shirley, waarin stond dat haar abonnement van Free is afgesloten uit het niets, dus die is nu niet meer bereikbaar. In de avond heb ik Mean Girls gekeken.