3e semester mogelijkheden... de keuze is reuze! - Reisverslag uit Olomouc, Tsjechische Republiek van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu 3e semester mogelijkheden... de keuze is reuze! - Reisverslag uit Olomouc, Tsjechische Republiek van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

3e semester mogelijkheden... de keuze is reuze!

Blijf op de hoogte en volg Leonie

15 Februari 2019 | Tsjechische Republiek, Olomouc

Vanochtend heb ik even gestretcht in de sportschool (super grappig trouwens, de muziek in de sportschool is helemaal mijn ding: vanochtend kwam ik binnen en 5 seconds of summer’s ‘Valentine’ stond op, en verder Green Day, Foo Fighters, etc.), waarna ik alvast de tekst voor het vak ‘Visual Culture’ heb gelezen en het huiswerk al heb gemaakt voor dinsdag. Hierna heb ik even een middagdutje gedaan en wilde ik wel een koffietje drinken, dus stuurde ik een bericchtje in de groepsapp en Marijke reageerde. Ik ben toen met haar naar de kantine van de sportschool gegaan, die ruim, modern en redelijk gezellig is opgezet. De koffie was ook nog eens goed! Hier hebben we het over school gehad en kwamen we op het onderwerp van het derde semeseter en aangezien ik nu ‘problemen’ heb voor mijn beurs voor het Verenigd Koninkrijk door de Brexit, zit ik aan een stage in Athene te denken, of eventueel een research track in Mexico! We kregen een mailtje dat er nog een paar plekken over zijn voor Mexico of India en dan spreekt Mexico mij wel wat meer aan.
Thuis aangekomen, heb ik eerst een begin gemaakt aan het boek voor de Islam-klas en ben toen naar de bibliotheek gegaan, waar ik met Marijke en Annelot zou afspreken. Zij gingen precies wat eten en dus ben ik meegegaan naar de Green Bar, nadat ik een ‘detour’ had genomen; ik had per ongeluk de verkeerde afslag genomen en kwam ineens in het park terecht dat vlak naast de uni zit. Ik nam daarna het verkeerde torentje terug omhoog en moest wat verder lopen. Zo heb ik wel wat moois van de stad meegekregen. Het is dit weekend prachtig weer! 9/10 graden met volop zon!
Nadat we weer terug waren gekeerd bij de bibliotheek, heb ik mijn huiswerk voor de Islam-klas afgelezen en heb ik wat rondgegoogled voor stages in Athene. Omdat ik het helemaal niet meer wist, heb ik mr. Kostka gemaild of hij nog ICOMOS-mogelijkheden heeft.
Om half 8 had ik het wel gezien in de bibliotheek en heb in de avond thuis nog wat gelezen en heb ik een architectenserie gekeken over aparte huizen in Spanje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Olomouc

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 83974

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: