Aparte wending aan het verhaal - Reisverslag uit Olomouc, Tsjechische Republiek van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Aparte wending aan het verhaal - Reisverslag uit Olomouc, Tsjechische Republiek van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Aparte wending aan het verhaal

Blijf op de hoogte en volg Leonie

16 Februari 2019 | Tsjechische Republiek, Olomouc

Vanochtend werd ik erg misselijk wakker en ontdekte ik dat mijn oog erg rood is aan de onderkant en kan ik wel constateren dat het daadwerkelijk een ooglidontsteking is. Ik zal dus even goed moeten uitkijken. No make-up for me! Ik heb in mijn bedje een film deels gekeken: “22 juli”, en heb daarna mijn kamer gebezemd. Gilsun vroeg me of ik meeging naar de sportschool om te stretchen en dat is wat ik uiteindelijk precies wat ik heb gedaan. We hebben de matjes naast elkaar gelegd en zijn allebei gaan stretchen. Hij heeft last van zijn rug en ik van mijn heup. Het was wel gezellig om samen naar de sportschool te gaan in plaats van alleen.
Hierna ging ik terug naar mijn kamer voor wat lunch en Gilsun had zo’n enorme honger dat de dichstbijzijnde supermarkt (Globus – 15 minuten lopen) te ver was, haha, dus zijn we eerst bij de cafetaria van de sportschool gaan kijken en toen we constateerden dat die dicht was, zijn we langs een dichte menza gelopen en nadat we bij 2 cafeetjes zijn geweest die vlakbij de tramhalte zijn die alleen koffie verkopen en een cakeje, heeft hij bij Neredin 2 een sandwich kunnen scoren en bood hij me een koffie aan uit zijn koffiezetapparaat bij hem thuis. Hier kwam Annelot ook nog even buurten en hebben we gezellig gekletst.
In de middag heb ik toch wel veel meer zitten nadenken over Mexico en heb ik pa en ma gebeld en heb ik me geconcentreerd (in hoeverre dat ook gaat met de brain fog die ik momenteel heb) op mijn aanmelding. Karin uit Straatsburg is geaccepteerd als studente voor Mexico, dus het zou zo leuk zijn om er samen heen te gaan, ook al twijfelt ze nog of ze het wel zeker gaat doen. Ik heb om 18u mijn aanmelding gestuurd en heb wat geappt met Marloes en Robert.
Om 18h15 gingen Annelot, Gilsun en ik naar de stad om bij een Indiaas restaurant te dineren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Olomouc

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 83842

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: