See you soon, Olomouc! - Reisverslag uit Olomouc, Tsjechische Republiek van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu See you soon, Olomouc! - Reisverslag uit Olomouc, Tsjechische Republiek van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

See you soon, Olomouc!

Blijf op de hoogte en volg Leonie

14 Mei 2019 | Tsjechische Republiek, Olomouc

Poehhh 6u was echt te vroeg voor mij vandaag, dus heb ik mijn wekker wat later gezet. Ik mocht om half acht wakker worden gemaakt door een paar hele kleine zonnestraaltjes die in mijn gezicht schenen. Heerlijk!
Ik pakte mijn laptop en heb in mijn bed aan mijn IP gewerkt. Daarna verplaatste ik mezelf naar mijn bureau en heb ik een koffietje gezet en heb ik nog van mijn ontbijtje genoten: even voor het laatst voordat ik terugkom voor de IP-week. Ik heb daarna veel gewekt aan mijn rapport en ondertussen heb ik af en toe een beetje mijn koffer geprobeerd in te pakken. Helaas werd ik zo verschrikkelijk moe halverwege dat ik even een middagdutje heb gedaan, waarna ik nieuwe lakens moest halen voor Broc (vriend van Marry) omdat hij mijn matras zal lenen de komende weken.
Om 15u nam ik de tram naar de stad met Lucile en een half uurtje later hadden we de meeting waarvoor ik een week moest blijven. Lucile vertelde me in de tram dat ze helemaal gestresst is voor de IP en dat ze denkt dat ze het niet redt; vandaar dat ze in de uni een gesprek is aangegaan met Hana.
Op school zag ik Leri in de gang en hebben we even gezellig bijgekletst. Daarna gingen we met Hana en Lucile een verdieping lager, waar de rest ook al snel aankwam. De leraressen waren blij met het resultaat van ons project en vertelden dat de internationale school zo enthousiast was, dat ze in de toekomst graag willen blijven samenwerken met Euroculture studenten! We moeten helaas de project proposal opnieuw maken, maar verder was het goed.
Na afloop heb ik iedereen gedag gezegd en ben ik mijn laatste rondje door de stad gelopen. Ik printte mijn trein-, bus- en vliegticket in mijn oude vertrouwde printshop en ben door het park naar de tramhalte gelopen. Het wachten was erg koud, maar ik was al snel in tram2 te vinden!
Thuis heb ik gegeten en heb ik de laatste dingen toegevoegd aan mijn IP-paper, terwijl ik mijn koffer nu echt dicht kon doen. Om 21h30 ben ik naar bed gegaan, maar daarna ben ik er een paar keer weer uitgegaan om de laatste dingetjes te regelen.
Morgen een lange reis voor de boeg!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Olomouc

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 83909

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: