See you soon, Olomouc! - Reisverslag uit Olomouc, Tsjechische Republiek van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu See you soon, Olomouc! - Reisverslag uit Olomouc, Tsjechische Republiek van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

See you soon, Olomouc!

Blijf op de hoogte en volg Leonie

14 Mei 2019 | Tsjechische Republiek, Olomouc

Poehhh 6u was echt te vroeg voor mij vandaag, dus heb ik mijn wekker wat later gezet. Ik mocht om half acht wakker worden gemaakt door een paar hele kleine zonnestraaltjes die in mijn gezicht schenen. Heerlijk!
Ik pakte mijn laptop en heb in mijn bed aan mijn IP gewerkt. Daarna verplaatste ik mezelf naar mijn bureau en heb ik een koffietje gezet en heb ik nog van mijn ontbijtje genoten: even voor het laatst voordat ik terugkom voor de IP-week. Ik heb daarna veel gewekt aan mijn rapport en ondertussen heb ik af en toe een beetje mijn koffer geprobeerd in te pakken. Helaas werd ik zo verschrikkelijk moe halverwege dat ik even een middagdutje heb gedaan, waarna ik nieuwe lakens moest halen voor Broc (vriend van Marry) omdat hij mijn matras zal lenen de komende weken.
Om 15u nam ik de tram naar de stad met Lucile en een half uurtje later hadden we de meeting waarvoor ik een week moest blijven. Lucile vertelde me in de tram dat ze helemaal gestresst is voor de IP en dat ze denkt dat ze het niet redt; vandaar dat ze in de uni een gesprek is aangegaan met Hana.
Op school zag ik Leri in de gang en hebben we even gezellig bijgekletst. Daarna gingen we met Hana en Lucile een verdieping lager, waar de rest ook al snel aankwam. De leraressen waren blij met het resultaat van ons project en vertelden dat de internationale school zo enthousiast was, dat ze in de toekomst graag willen blijven samenwerken met Euroculture studenten! We moeten helaas de project proposal opnieuw maken, maar verder was het goed.
Na afloop heb ik iedereen gedag gezegd en ben ik mijn laatste rondje door de stad gelopen. Ik printte mijn trein-, bus- en vliegticket in mijn oude vertrouwde printshop en ben door het park naar de tramhalte gelopen. Het wachten was erg koud, maar ik was al snel in tram2 te vinden!
Thuis heb ik gegeten en heb ik de laatste dingen toegevoegd aan mijn IP-paper, terwijl ik mijn koffer nu echt dicht kon doen. Om 21h30 ben ik naar bed gegaan, maar daarna ben ik er een paar keer weer uitgegaan om de laatste dingetjes te regelen.
Morgen een lange reis voor de boeg!!