i-Zondag - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu i-Zondag - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

i-Zondag

Blijf op de hoogte en volg Leonie

15 September 2013 | Frankrijk, Besançon

De titel van vandaag zegt het al een beetje... vandaag heb ik niet veel uitgevreten x] Ik werd op een mooie tijd wakker: half 1 's middags :p Ik nam een beetje yoghurt en cruesli als lunch en ging lekker onderuitliggend op mijn bed een beetje filmpjes kijken. Toen heb ongeveer een uur met Marloes en Ferry geskypet. Dat was erg leuk! Ik heb hen een rondleiding gegeven hier en zij mij daar. Hij viel helaas uit, maar nog geen 2 minuten later zag ik ma in beeld komen die wilde skypen. Ook dit was erg leuk! Nu kon ik eindelijk mijn uitzicht laten zien, aangezien het de eerste keer was dat we skypeten in de middag. Hierna ging ik eten maken: heerlijke noodles met een panini met kaas. Dit at ik op kijkend naar GTST. Daarna probeerde ik de aantekeningen van de les "marketing relationnel" van vorige week uit te werken (de aantekeningen waarvan we een foto hadden gemaakt). Het was erg lastig alles te begrijpen, aangezien die jongen afkortingen had gebruikt -.- Ik denk dat ik er aardig uit ben gekomen! Verder heb ik veel gekletst met mijn vrienden over whatsapp, echt super leuk! Heb het wel gemist! Nu ik helemaal weer bij ben met alle verhalen, ga ik slapen. Dit belooft weer een drukke week te worden.. jippie!! :/ haha. A demain! Xx'

  • 17 September 2013 - 18:52

    Eveline Verkade Van Der Ende:

    Hallootje,

    Zo, deze keer had je niet veel te schrijven, ben je helemaal niet buiten geweest?
    Vandaag weer naar school geweest, was het nog te begrijpen?
    Timo is er zeker weer vandoor, wel jammer voor Shirley. Zo ik ga weer verder met mijn verhaal , de computer
    was de hele dag uitgevallen. We zijn weer benieuwd naar je nieuwe verhalen, we gaan straks weer kijken.
    doei, we proberen wel weer contakt te maken!

  • 18 September 2013 - 20:39

    Joke Verkade:

    Hallo Leonie,
    nu net al je verhalen gelezen. Leuk geschreven en ik vind het knap van je dat je het allemaal red in Besancon met al die Franse mensen om je heen.
    Andere taal en andere gewoontes. Je zult er wel aan wennen. Groetjes en succes met je studie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Besançon

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 84248

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: