Grote opruimdag en chillen - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Grote opruimdag en chillen - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Grote opruimdag en chillen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

14 September 2013 | Frankrijk, Besançon

Vanmorgen gingen we om 10 uur boodschappen doen met de auto. Hierdoor konden we allemaal lekker veel zware dingen meenemen. Het jammere was dat we het ook nog de trap op moesten tillen in ons "bâtiment" (gebouw) -.- We waren om 11 uur al terug. Ik besloot deze dag ervoor uit te trekken om een beetje alles op te ruimen. Ik moet zeggen: het is aardig goed gelukt! :) Om half 1 heb ik een stokbrood tussen m'n tosti-ijzer gedouwd; het ging maar net xD. Daarna weer verder opruimen.. het was echt een zooi, maar nu heeft alles een mooi plekje gekregen :) Toen kreeg ik ineens een uitnodiging van "Eveline Verkade" om me toe te voegen op een andere versie van Skype (Skype doet het bij mij niet). Toen ik erop klikte, kwam mijn broeder Robert ineens in beeld! We hebben even gezellig gekletst en ik heb hem mijn kamer soort van laten zien. Daarna kwam mijn vriendinnetje Marloes in beeld en hebben we ook even gekletst. Erg gezellig met allebei! Toen klopten Shirley en Timo aan om eten te koken en hebben ze weer een super lekkere maaltijd gemaakt: gebakken aardappeltjes met sla, kip en paprika. Top! Daarna ben ik weer video's gaan kijken op YouTube en heeft Marloes me uitgelegd series te kijken op een site. Nu heb ik dus voldoende materiaal om te kijken en zal ik me niet gauw meer vervelen als het goed is!! Ook heb ik met sommigen gepraat op whatsapp. Ik heb een simkaart met 5euro beltegoed dat dinsdag op moet zijn, dus kan lekker met iedereen communiceren van 't weekend. Heb dat wel gemist! In de avond heb ik nog met pa en ma geskypet. Ook dit was erg leuk. We hebben best lang gepraat en ik liet ze mijn spulletjes zien die ik van ze heb gekregen, haha. Ma vond het leuk om de spulletjes te zien die ze in de tassen had gestopt die Timo heeft gebracht. Hierna heb ik nog lang met Heather gepraat en een beetje muziek geluisterd. Ben benieuwd wat ik morgen ga doen! Welterusten Xx'