Grote opruimdag en chillen - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Grote opruimdag en chillen - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Grote opruimdag en chillen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

14 September 2013 | Frankrijk, Besançon

Vanmorgen gingen we om 10 uur boodschappen doen met de auto. Hierdoor konden we allemaal lekker veel zware dingen meenemen. Het jammere was dat we het ook nog de trap op moesten tillen in ons "bâtiment" (gebouw) -.- We waren om 11 uur al terug. Ik besloot deze dag ervoor uit te trekken om een beetje alles op te ruimen. Ik moet zeggen: het is aardig goed gelukt! :) Om half 1 heb ik een stokbrood tussen m'n tosti-ijzer gedouwd; het ging maar net xD. Daarna weer verder opruimen.. het was echt een zooi, maar nu heeft alles een mooi plekje gekregen :) Toen kreeg ik ineens een uitnodiging van "Eveline Verkade" om me toe te voegen op een andere versie van Skype (Skype doet het bij mij niet). Toen ik erop klikte, kwam mijn broeder Robert ineens in beeld! We hebben even gezellig gekletst en ik heb hem mijn kamer soort van laten zien. Daarna kwam mijn vriendinnetje Marloes in beeld en hebben we ook even gekletst. Erg gezellig met allebei! Toen klopten Shirley en Timo aan om eten te koken en hebben ze weer een super lekkere maaltijd gemaakt: gebakken aardappeltjes met sla, kip en paprika. Top! Daarna ben ik weer video's gaan kijken op YouTube en heeft Marloes me uitgelegd series te kijken op een site. Nu heb ik dus voldoende materiaal om te kijken en zal ik me niet gauw meer vervelen als het goed is!! Ook heb ik met sommigen gepraat op whatsapp. Ik heb een simkaart met 5euro beltegoed dat dinsdag op moet zijn, dus kan lekker met iedereen communiceren van 't weekend. Heb dat wel gemist! In de avond heb ik nog met pa en ma geskypet. Ook dit was erg leuk. We hebben best lang gepraat en ik liet ze mijn spulletjes zien die ik van ze heb gekregen, haha. Ma vond het leuk om de spulletjes te zien die ze in de tassen had gestopt die Timo heeft gebracht. Hierna heb ik nog lang met Heather gepraat en een beetje muziek geluisterd. Ben benieuwd wat ik morgen ga doen! Welterusten Xx'

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Besançon

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 83874

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: