Concertkaartjeszenuwen - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Concertkaartjeszenuwen - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Concertkaartjeszenuwen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

28 September 2013 | Frankrijk, Besançon

Vanmorgen werd ik een beetje ziek wakker, maar moest toch echt de computer aanzetten om half 8 's morgens om tickets te kunnen bemachtigen. Marloes (vriendin), Heather en ik waren alle drie al vroeg op de computer op de site van ticketmaster. Het was een chaos op internet, want het waren niet zomaar tickets... het was voor One Direction voor volgend jaar ^^. Heather (vriendin uit Amerika) wil volgend jaar naar Nederland komen en dan willen we een Europese trip doen samen. Aangezien zij mij "fan" heeft gemaakt van One Direction, zou het natuurlijk mega gaaf zijn als we de tickets zouden kunnen krijgen en dit zouden kunnen plakken aan onse Eurotrip! Na veel gedoe en in wachtrijen te hebben gestaan op internet, kwamen Heather en Marloes er helaas niet doorheen. Nadat het laatste balkje geladen was bij mij, kwam ik ineens op de site terecht en heb ik aardig goede tickets weten te bemachtigen voor het concert in Juni! :) Het was inmiddels kwart over 1 's nachts bij Heather en we waren allemaal door de dolle heen; we hadden totaal niet verwacht dat het zou lukken, aangezien er zo veel vraag naar is. Heather kon met een gerust hart gaan slapen en Marloes en ik gingen skypen :) Toen GTST gekeken van de afgelopen week, terwijl ik lunchte. In de middag nog even boodschappen wezen doen met Shirley en Timo (de vriend van Shirley was gekomen als een verassing). Thuis aangekomen, ging ik nog even slapen, want ik voelde me nog niet top. Daarna gingen we lekkere wraps eten! :D Heerlijk!! Hierna had ik een hele rustige zaterdagavond. Ik besloot niet uit te gaan, want het wordt een feestachtige week van de week en dan wil ik liever dan fit zijn. Na wat geklets met vriendinnen, ging ik proberen te slapen, denkend aan de concerttickets en de Eurotrip! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Besançon

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 83930

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: