Mislukte sportpoging - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Mislukte sportpoging - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Mislukte sportpoging

Blijf op de hoogte en volg Leonie

09 November 2013 | Frankrijk, Besançon

Vanmorgen werd ik om 9 uur wakker en heb ik de was gedaan, de afwas gedaan en heb ik GTST gekeken. Daarna pakte ik een blik soep en ging ik naar de keuken toe. Ik had het nog niet zo vaak op volgens mij: minestronesoep. Maar het is goedgekeurd :) Om 2 uur ging ik met Shirley naar de Lidl lopen om gehakt te halen en nog naar de Intermarché om paprika te halen. In de winkels komt de kerstsfeer steeds meer naar voren! :) Het was lekker weer om even een stukje te lopen. De zon scheen en het was niet heel erg koud. Shirley ging zelf de Intermarché in en ik wachtte buiten met alle tassen (anders gaan ze in die winkel moeilijk doen). We waren zo'n half 4 thuis en toen waren we van plan te gaan sporten. We deden onze sportkleding aan en liepen vastberaden naar de sportafdeling op de campus. Daar aangekomen, zagen we dat het hek voor auto's was gesloten, maar dat we wel door een ander hekje naar binnen konden. Het lag er een beetje verlaten bij, er waren maar een paar mensen buiten aan het tennissen en binnen zag het er onker uit vanaf buiten. We probeerden de deur van de gymzaal open te doen, maar die werkte niet mee :/. Volgende week gaan we sowieso wel!! Ik wil zo graag een keertje turnen hier! (voor zover het kan) :) Dus toen gingen we weer naar huis en gingen we weer computeren. Om kwart voor 6 gingen we koken. We waren zoals gewoonlijk weer de enigen die aan het koken waren rond dit tijdstip :p. Shirley maakte penne voor haarzelf en ik maakte spaghetti voor mijzelf. We aten het op bij Shirley en kwart over 7 was ik weer in mijn kamertje. Nu ben ik lekker muziek aan het luisteren en ik ga zo een pepernoten-kruidnoten-taaitaaipoppen-cake eten die Marloes en ik hebben gemaakt thuis. De rest heb ik weer in de vriezer gedaan :) Rond negenen gaan Shirley en ik naar de stad om daar wat te drinken in een cafeetje. Hoop dat de kerstsfeerlampjes aanstaan, dat is zo leuk! :) We nemen waarschijnlijk de bus terug, dus kunnen we het niet te laat maken. PS; mijn buurman heeft zijn gitaarspel weer opgepikt. Hij speelt de hele dag al hetzelfde nummer.. De zang kan die alsnog weghouden! :p