Armistice de 1918 - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Armistice de 1918 - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Armistice de 1918

Blijf op de hoogte en volg Leonie

11 November 2013 | Frankrijk, Besançon

Vandaag werd ik om half 10 wakker van het geklop op mijn deur: 2x 2 klopjes. Ik had natuurlijk geen zin om open te doen, want ik dacht: “die komt later wel weer terug”. Daarom ging ik verder slapen en werd ik per ongeluk expres lekker laat wakker. Eindelijk had ik een beetje normaal geslapen, hoewel ik alsnog vaak wakker ben geworden. Ik pakte de twee wraps en besmeerde ze met soort van paturain en oude kaas. Voilà, mijn lunch! Ik at het op tijdens GTST… het is spannend!  Bij de tweede wrap was ik de smaak helemaal zat en vond ik het niet eens meer lekker. Ik stapte over naar een mandarijntje. In de middag wilde ik volgas aan mijn dossier van marketing relationnel zitten, maar helaas had ik er niet zo’n hele erge zin in. Gelukkig heb ik wel wat gedaan, maar eigenlijk niet genoeg :p. Omdat het dodenherdenkingdag was hier, zou er niets open zijn in de stad en zouden de bussen volgens andere tijden rijden. Dus was het eigenlijk gewoon een tweede zondag: binnenzitten. Maar toch heb ik me prima vermaakt vandaag! Het was al snel 6 uur en omdat Shirley en ik allebei niet zo’n honger hadden, warmden we wat soep op en aten het weer bij Shirley op. Daarna ging ik weer naar m’n kamertje en at nog een beetje gehakt wat ik had gemaakt en ging een brief maken voor ons vertrek hier; met bankgegevens, etc. In de avond heb ik nog achter de computer gezeten en zag tot mijn grote verbazing dat een andere Nederlander op facebook had gezet dat de johovagetuigen langs zijn geweest op zijn kamer! Ik heb zo het flauwe vermoeden dat dat geklop van vanmorgen, er wel degelijk iets mee te maken had xP.