Armistice de 1918 - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Armistice de 1918 - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Armistice de 1918

Blijf op de hoogte en volg Leonie

11 November 2013 | Frankrijk, Besançon

Vandaag werd ik om half 10 wakker van het geklop op mijn deur: 2x 2 klopjes. Ik had natuurlijk geen zin om open te doen, want ik dacht: “die komt later wel weer terug”. Daarom ging ik verder slapen en werd ik per ongeluk expres lekker laat wakker. Eindelijk had ik een beetje normaal geslapen, hoewel ik alsnog vaak wakker ben geworden. Ik pakte de twee wraps en besmeerde ze met soort van paturain en oude kaas. Voilà, mijn lunch! Ik at het op tijdens GTST… het is spannend!  Bij de tweede wrap was ik de smaak helemaal zat en vond ik het niet eens meer lekker. Ik stapte over naar een mandarijntje. In de middag wilde ik volgas aan mijn dossier van marketing relationnel zitten, maar helaas had ik er niet zo’n hele erge zin in. Gelukkig heb ik wel wat gedaan, maar eigenlijk niet genoeg :p. Omdat het dodenherdenkingdag was hier, zou er niets open zijn in de stad en zouden de bussen volgens andere tijden rijden. Dus was het eigenlijk gewoon een tweede zondag: binnenzitten. Maar toch heb ik me prima vermaakt vandaag! Het was al snel 6 uur en omdat Shirley en ik allebei niet zo’n honger hadden, warmden we wat soep op en aten het weer bij Shirley op. Daarna ging ik weer naar m’n kamertje en at nog een beetje gehakt wat ik had gemaakt en ging een brief maken voor ons vertrek hier; met bankgegevens, etc. In de avond heb ik nog achter de computer gezeten en zag tot mijn grote verbazing dat een andere Nederlander op facebook had gezet dat de johovagetuigen langs zijn geweest op zijn kamer! Ik heb zo het flauwe vermoeden dat dat geklop van vanmorgen, er wel degelijk iets mee te maken had xP.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Besançon

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 83930

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: