Een heel onverwachts besluit! - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Een heel onverwachts besluit! - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Een heel onverwachts besluit!

Blijf op de hoogte en volg Leonie

25 November 2013 | Frankrijk, Besançon

Heerlijk uitgeslapen vandaag. Het was eindelijk normaal wakker worden hier... zonder rugpijn, hoe je ook ligt. Daarna weer een paar sneedjes brood genomen, terwijl ik van 2 afleveringen van Degrassi genoot. Hierna ging ik even op Facebook en stuurde Shirley een berichtje. Ze zei dat we met Timo mee konden rijden naar Nederland. Ik was overdonderd! Ik vroeg het gelijk aan ma en we hebben van 2 tot 3 enorm getwijfeld... Bijna niet gezond! Ma had oma gebeld en die wilde ook graag dat ik kwam. Shirley zei inmiddels al dat ze sowieso zou gaan en anders zou ik 10 dagen alleen in dit hok vastzitten. Shirley kocht eerst een ticket en ik 10 minuten later: de prijs was alweer 18 euro gestegen! Ik ging m'n spullen pakken in speed-tempo en was bijna m'n laptop vergeten! M'n afwas heb ik maar laten staan voor wat het was. Shirley en Timo waren al in de auto. Ik pakte mijn laatste spullen en deed de deur op slot. Ik ging met 1 tas truien, handtas, broodzakje, laptoptas en winterjas de auto in. Gelukkig paste alles netjes en we gingen weer op weg naar Nederland! Ik genoot weer erg van het mooie landschap: de heuvels, de schaapjes die rondliepen, de rode/oranje/gele bomen en de mooie blauwe lucht. We gingen half 4 weg. Onderweg vertelde ik nog tegen een paar vriendinnetjes dat ik naar huis zou komen voor een weekje. Ze waren net zo verrast als ik haha! Het werd langzamerhand donkerder en bij Metz stond een groot kermisrad. Daarna stonden we ook eventjes in de file. De stad Nancy zag er gaaf uit met alle lichtjes! Ik at m'n laatste brood (wat ik halsoverkop moest klaarmaken) en om kwart voor 7 waren we in Luxemburg. Daar hebben we getankt op de plek waar we de vorige keer met Shirley's vader waren gestopt. De hele reis ging goed, alleen op het eind zijn we een klein stukje omgereden. Ik was om kwart over 10 thuis en het was leuk om iedereen weer te zien! FABruari Four was weer aan het oefenen boven. Het was net of ik niet was weggeweest!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Besançon

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 83941

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: