Een heel onverwachts besluit! - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Een heel onverwachts besluit! - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Een heel onverwachts besluit!

Blijf op de hoogte en volg Leonie

25 November 2013 | Frankrijk, Besançon

Heerlijk uitgeslapen vandaag. Het was eindelijk normaal wakker worden hier... zonder rugpijn, hoe je ook ligt. Daarna weer een paar sneedjes brood genomen, terwijl ik van 2 afleveringen van Degrassi genoot. Hierna ging ik even op Facebook en stuurde Shirley een berichtje. Ze zei dat we met Timo mee konden rijden naar Nederland. Ik was overdonderd! Ik vroeg het gelijk aan ma en we hebben van 2 tot 3 enorm getwijfeld... Bijna niet gezond! Ma had oma gebeld en die wilde ook graag dat ik kwam. Shirley zei inmiddels al dat ze sowieso zou gaan en anders zou ik 10 dagen alleen in dit hok vastzitten. Shirley kocht eerst een ticket en ik 10 minuten later: de prijs was alweer 18 euro gestegen! Ik ging m'n spullen pakken in speed-tempo en was bijna m'n laptop vergeten! M'n afwas heb ik maar laten staan voor wat het was. Shirley en Timo waren al in de auto. Ik pakte mijn laatste spullen en deed de deur op slot. Ik ging met 1 tas truien, handtas, broodzakje, laptoptas en winterjas de auto in. Gelukkig paste alles netjes en we gingen weer op weg naar Nederland! Ik genoot weer erg van het mooie landschap: de heuvels, de schaapjes die rondliepen, de rode/oranje/gele bomen en de mooie blauwe lucht. We gingen half 4 weg. Onderweg vertelde ik nog tegen een paar vriendinnetjes dat ik naar huis zou komen voor een weekje. Ze waren net zo verrast als ik haha! Het werd langzamerhand donkerder en bij Metz stond een groot kermisrad. Daarna stonden we ook eventjes in de file. De stad Nancy zag er gaaf uit met alle lichtjes! Ik at m'n laatste brood (wat ik halsoverkop moest klaarmaken) en om kwart voor 7 waren we in Luxemburg. Daar hebben we getankt op de plek waar we de vorige keer met Shirley's vader waren gestopt. De hele reis ging goed, alleen op het eind zijn we een klein stukje omgereden. Ik was om kwart over 10 thuis en het was leuk om iedereen weer te zien! FABruari Four was weer aan het oefenen boven. Het was net of ik niet was weggeweest!