Metal music video - Reisverslag uit Olomouc, Tsjechische Republiek van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Metal music video - Reisverslag uit Olomouc, Tsjechische Republiek van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Metal music video

Blijf op de hoogte en volg Leonie

25 April 2019 | Tsjechische Republiek, Olomouc

Wat was het heet vandaag! Vanochtend begon ik de dag fris en fruitig met een workout, maar zo reis was het vandaag niet! Het zou maar lieft 26 graden worden en dat had ik echt gelijk al door: onderweg naar de sportschool was het al heet om 7:30, en in de sportschool was alleen Leonietje en twee trainers. Toen ik wegging kwamen Marry en Gilsun pas om half 9 en kon ik de dag echt beginnen.
Ik heb heerlijk een hoofdstuk voor nationalisme gelezen, wat samengevat en ik wed eigenlijk wel moe, dus ik heb een middagdutje gedaan. Daarna heb ik nog wat gekookt (eindelijk!! - gelijk na mij was de keuken weer bezet haha)
Om 15h besloot ik naar de stad te gaan en heb ik een rondje in de stad gelopen zonder plan. Ik kwam uit bij het park en heb met uitzicht op de fortificatie, groene bomen en de universiteit erboven (onder het Staverden park dus) mijn book outlines doorgelezen voor Islam, zodat ik ze morgen misschien al kan sturen.
Er was een presentatie van een metal guy en de ramen stonden open dus zijn haren dansten met de wind mee en de leraar stond op, sloot de ramen en zei “het lijkt wel een metal music video!” en de jongen zei “maar dat vind ik niet erg”, en ik moest stiekem echt heel hard lachen in mezelf, maar niemand vond het grappig, hahahah.
Tijdens de les was ik erg moe en na de les ben ik met Marejke en Lucile naar de Billa gegaan. Eigenlijk voor peren, maar natuurlijk zag ik weer dingen in de aanbieding, zoals tomaatjes en eigenlijk wilde ik ook een krop sla hebben, dus ik kwam weer met een gevulde tas terug.
Thuis heb ik heerlijk de allerlaatste aflevering van mijn Koreaanse serie gekeken en ik heb ook mijn research proposal nog wat aangepast. Omdat ik zo moe was, ben ik al om 21h30 gaan slapen. Morgen weer een zomerse dag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Olomouc

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 83888

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: